Subject: Eesti Tööandjate Keskliidu täiendav arvamus konkurentsiseaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (384 SE) kohta
From: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Kristen Michal"
Date: Mon, 2 Dec 2024 14:07:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Tööandjate Keskliidu arvamuse konkurentsiseaduse muutmise ja
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (384 SE) kohta.

Lugupidamisega

Ilona Pallon

Büroojuht

Eesti Tööandjate Keskliit

Kiriku 6, 10130 Tallinn

+372 5265 489

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.employers.ee/> www.employers.ee |
<https://www.facebook.com/Employers.Confederation> facebook/tooandjad |
<https://www.linkedin.com/company/estonian-employers'-confederation>
linkedin/tooandjad |  <https://twitter.com/tooandjad> twitter/tooandjad

Eesti Tööandjate Keskliit ühendab endas peamisi majandusharuliite ja
paljusid Eesti suurettevõtteid.

Kokku esindab liit otse ja läbi haruliitude rohkem kui 2000 Eesti
ettevõtet, mis on omakorda tööandjaks 250 000 töötajale. Liit on
apoliitiline mitteriiklik organisatsioon

 <https://bit.ly/3JJ1bQz.>